• Ana Sayfa
  • Sık Kullanılanlara Ekle
  • Site Haritası
  • İletişim
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • App Store
  • Ufuk 2030 Basın Toplantısı

    Ufuk 2030 Basın Toplantısı

  • TGSD Talks - BES Otomatik Katılım Paneli

    TGSD Talks - BES Otomatik Katılım Paneli

  • 26.10.16 Basın Toplantısı

    26.10.16 Basın Toplantısı

  • Şeref Fayat TOBB Türkiye Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi

    Şeref Fayat TOBB Türkiye Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi

  • T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Nihat Zeybekçi Ziyareti

    T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Nihat Zeybekçi Ziyareti

  • T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Mustafa Elitaş Ziyareti

    T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Mustafa Elitaş Ziyareti

  • TGSD –  İTÜ  Kariyer Günleri

    TGSD – İTÜ Kariyer Günleri

  • TGSD Happy Hour

    TGSD Happy Hour

  • Boğaziçi Üniversitesi Tekstil ve Hazır Giyim Zirvesi

    Boğaziçi Üniversitesi Tekstil ve Hazır Giyim Zirvesi

  • TGSD - İTÜ Mezuniyet Gecesi Tekne Gezisi

    TGSD - İTÜ Mezuniyet Gecesi Tekne Gezisi

  • İTÜ Fashion Show

    İTÜ Fashion Show

  • TGSD Eski Başkanlarla Kahvaltı

    TGSD Eski Başkanlarla Kahvaltı

  • T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sayın Süleyman Soylu Ziyareti

    T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sayın Süleyman Soylu Ziyareti

  • Adana Portakal Çiçeği Festivali

    Adana Portakal Çiçeği Festivali

Vizyon & Misyon

VİZYONUMUZ


Türk hazır giyim sektörünü global bir marka olarak, dünya pazarında konumlandırmak ve 2030'da en az on Türk Hazır Giyim dünya markasının çıkmasına katkıda bulunmak.

MİSYONUMUZ


  • Hazır Giyim Sektörü'nü tedarikçi evreden piyasa yapıcı evreye dönüşüm süreçlerinde, üretiminin, Anadolu'da ihtisas sanayi bölgelerinde toplulaştırılması,
  • Çağdaş yönetim sistemleri ve insan kaynakları gelişimi için eğitim, AR-GE, ÜR-GE ve teknoloji geliştirme çalışmalarına öncelik ve destek verilmesi,
  • Kaliteli, verimli, düşük maliyetli, hızlı ve hatasız, küçük partilerle esnek üretim uygulamalarının, özellikle küçük ve orta boy işletmelerde yaygınlaştırılması,
  • Sektörel ve global bilgi üretilmesi, saklanması, paylaşılması ve sektörün global bilgi iletişim ağlarına entegrasyonu,
  • Siyasi otorite ve bürokrasiyi, esnek, engelleyici olmayan ihracatı hızla artıracak yapılanmaya ve uygulamalara yönlendirilmesi,
  • Çevre ve potansiyel pazarlama yaklaşımıyla mağazacılık ve perakendecilik ağlarının gelişimine, öncülük ederek katkılar sağlamak.
  • TGSD'nin üye tabanını geliştirmek ve gelir kaynaklarını artırmak.
  • Yaşanan global krizi yeni yatırımlara ve yeni iş fırsatlarına çevirebilmek.
Yukarı