• Ana Sayfa
  • Sık Kullanılanlara Ekle
  • Site Haritası
  • İletişim
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • App Store
  • DEİK Ziyaretimiz

    DEİK Ziyaretimiz

  • TİM Ziyaretimiz

    TİM Ziyaretimiz

  • İHKİB Ziyaretimiz

    İHKİB Ziyaretimiz

  • İTHİB ve İDMİB Ziyaretimiz

    İTHİB ve İDMİB Ziyaretimiz

  • Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci Ziyaretimiz

    Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci Ziyaretimiz

  • TRİSAD'ın Derneğimizi Ziyareti

    TRİSAD'ın Derneğimizi Ziyareti

  • Bangladeş Bankonsolosu  Mohammad Monirul Islam ile Görüşme

    Bangladeş Bankonsolosu Mohammad Monirul Islam ile Görüşme

  • Hollanda Başkonsolosu Bart van Bolhuis ile Görüşme

    Hollanda Başkonsolosu Bart van Bolhuis ile Görüşme

  • TGSD 21. Dönem Genel Kurul Toplantısı - 21 Aralık 2017

    TGSD 21. Dönem Genel Kurul Toplantısı - 21 Aralık 2017

Şeref Fayat TOBB Türkiye Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi

Türkiye Giyim Sanayicileri Derneği (TGSD) başkanlığını iki yıla yakın bir süredir devam ettiren Şeref Fayat, bugün yapılan seçimde oybirliği ile Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi.

Fayat, seçimden sonra yaptığı değerlendirmede kendisini destekleyen herkese teşekkür ederek, sektörün tek aday üzerinde uzlaşmasının sevindirici olduğunu söyledi.

Hazır giyim ve konfeksiyon sektörünün üretim, istihdama katkı, ihracat ve ülkeye net döviz kazandırma da öncü rol üstlendiğini vurgulayan Fayat, şunları söyledi:

“Sektörümüzü hem iç pazarda hem de küresel piyasalarda çok daha yukarılara taşıma gibi bir hedefimiz var.  2023 yılında sektörel olarak 60 milyar dolarlık ihracat hedefimiz söz konusu. Bu çok iddialı hedefe ulaşabilmek için tekstil ve hazır giyim yan sanayinde yenilikçi, fonksiyonel, çevreci ürünlerin üretimine ağırlık vermemiz, tasarım ve koleksiyon kapasitemizi geliştirmemiz gerekiyor.  Esnek, yalın, küçük parti üretim alt yapısını oluşturup, yüksek katma değerli, yenilikçi, fonksiyonel-akıllı ürünlerin üretimine yönelmeliyiz. Markalaşma, modern perakende pazarın geliştirilmesi, Türkiye’yi bölgenin moda ve alışveriş merkezi haline getirme çalışmalarımızı hızlandırmalıyız.  Yeni görevimle birlikte sektörü bu hedeflere taşıma sürecinde sorumluluğumun daha da arttığını biliyorum.  Bu bilinçle hazır giyim sanayinin gelişmesi ve küresel pazarlarda daha fazla söz sahibi olabilmesi için her türlü çabayı göstereceğim.”

Yukarı