• Ana Sayfa
  • Sık Kullanılanlara Ekle
  • Site Haritası
  • İletişim
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • App Store
  • Ufuk 2030 Basın Toplantısı

    Ufuk 2030 Basın Toplantısı

  • TGSD Talks - BES Otomatik Katılım Paneli

    TGSD Talks - BES Otomatik Katılım Paneli

  • 26.10.16 Basın Toplantısı

    26.10.16 Basın Toplantısı

  • Şeref Fayat TOBB Türkiye Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi

    Şeref Fayat TOBB Türkiye Hazır Giyim ve Konfeksiyon Meclisi Başkanlığı’na seçildi

  • T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Nihat Zeybekçi Ziyareti

    T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Nihat Zeybekçi Ziyareti

  • T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Mustafa Elitaş Ziyareti

    T.C. Ekonomi Bakanlığı Sayın Mustafa Elitaş Ziyareti

  • TGSD –  İTÜ  Kariyer Günleri

    TGSD – İTÜ Kariyer Günleri

  • TGSD Happy Hour

    TGSD Happy Hour

  • Boğaziçi Üniversitesi Tekstil ve Hazır Giyim Zirvesi

    Boğaziçi Üniversitesi Tekstil ve Hazır Giyim Zirvesi

  • TGSD - İTÜ Mezuniyet Gecesi Tekne Gezisi

    TGSD - İTÜ Mezuniyet Gecesi Tekne Gezisi

  • İTÜ Fashion Show

    İTÜ Fashion Show

  • TGSD Eski Başkanlarla Kahvaltı

    TGSD Eski Başkanlarla Kahvaltı

  • T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sayın Süleyman Soylu Ziyareti

    T.C. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı Sayın Süleyman Soylu Ziyareti

  • Adana Portakal Çiçeği Festivali

    Adana Portakal Çiçeği Festivali

UFUK 2030

TGSD 2003 yılı başında UFUK 2010 Türk Hazır Giyim Sektörü Yol Haritası çalışması, özellikle küçük ve orta boy  şirketlerin, önce 2005 yılında başlayacak olan “ Serbest Ticaret “ koşullarında kotasız ve rekabete açık dünya arenasına hazırlanması ve sonrasında 2010 vizyonuyla ilgili öngörüleri içermekteydi. Sektörel Yol Haritası, Ulusal Strateji oluşumuna öncü olarak, Tekstil Hazır Giyim ve Deri Sektörleri Stratejik Eylem Planı Değişim, Dönüşün Destekleme çalışmalarının temelini oluşturmuştur.

UFUK 2030 Sektörel Yol Haritası çalışmasıyla, iç pazar gelişimlerine ; örneğin organize perakendeciliğin hızlı gelişim sürecine değinilmekte, çevre ülkeleriyle ve Pazar derinliğine henüz girilmemiş kuzey Avrupa ülkeleri ve diğer potansiyel pazarlara aktif pazarlama girişimlerine yer verilmektedir. Yerel üretim bacağında da, fabrikaların büyük kentlerden Anadolu’ya taşınmaları, bir başka deyişle “ Hazır Giyim Sektörünün ihtisas Sanayi Bölgelerinde Toplulaştırılması (kümelenme modeli üretim havzaları ) öngörülerimiz arasındadır.

Yukarı