• Ana Sayfa
  • Sık Kullanılanlara Ekle
  • Site Haritası
  • İletişim
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • App Store
  • Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan Ziyaretimiz

    Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan Ziyaretimiz

  • Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk Ziyaretimiz

    Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk Ziyaretimiz

  • TGSD - EHKİB Ortak Yönetim Kurul Toplantımız

    TGSD - EHKİB Ortak Yönetim Kurul Toplantımız

  • Hugo Boss Akıllı Fabrika Ziyaretimiz

    Hugo Boss Akıllı Fabrika Ziyaretimiz

  • İstanbul Valisi Vasip Şahin Ziyaretimiz

    İstanbul Valisi Vasip Şahin Ziyaretimiz

  • 5.Gelecek Satın Alma Stratejileri ve Beklentileri Paneli

    5.Gelecek Satın Alma Stratejileri ve Beklentileri Paneli

  • Almanya Tekstil ve Moda Konfederasyonu Ziyaretimiz

    Almanya Tekstil ve Moda Konfederasyonu Ziyaretimiz

  • TGSD Geçmiş Dönem Başkanlarıyla Buluşma

    TGSD Geçmiş Dönem Başkanlarıyla Buluşma

  • TGSD Basın Toplantısı

    TGSD Basın Toplantısı

  • Alım Ofisi Temsilcileri ile buluşma

    Alım Ofisi Temsilcileri ile buluşma

  • Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci Ziyaretimiz

    Gümrük ve Ticaret Bakanı Bülent Tüfenkci Ziyaretimiz

  • Bangladeş Bankonsolosu  Mohammad Monirul Islam ile Görüşme

    Bangladeş Bankonsolosu Mohammad Monirul Islam ile Görüşme

  • Hollanda Başkonsolosu Bart van Bolhuis ile Görüşme

    Hollanda Başkonsolosu Bart van Bolhuis ile Görüşme

UFUK 2030

TGSD 2003 yılı başında UFUK 2010 Türk Hazır Giyim Sektörü Yol Haritası çalışması, özellikle küçük ve orta boy  şirketlerin, önce 2005 yılında başlayacak olan “ Serbest Ticaret “ koşullarında kotasız ve rekabete açık dünya arenasına hazırlanması ve sonrasında 2010 vizyonuyla ilgili öngörüleri içermekteydi. Sektörel Yol Haritası, Ulusal Strateji oluşumuna öncü olarak, Tekstil Hazır Giyim ve Deri Sektörleri Stratejik Eylem Planı Değişim, Dönüşün Destekleme çalışmalarının temelini oluşturmuştur.

UFUK 2030 Sektörel Yol Haritası çalışmasıyla, iç pazar gelişimlerine ; örneğin organize perakendeciliğin hızlı gelişim sürecine değinilmekte, çevre ülkeleriyle ve Pazar derinliğine henüz girilmemiş kuzey Avrupa ülkeleri ve diğer potansiyel pazarlara aktif pazarlama girişimlerine yer verilmektedir. Yerel üretim bacağında da, fabrikaların büyük kentlerden Anadolu’ya taşınmaları, bir başka deyişle “ Hazır Giyim Sektörünün ihtisas Sanayi Bölgelerinde Toplulaştırılması (kümelenme modeli üretim havzaları ) öngörülerimiz arasındadır.

Yukarı